برای افرادی که قصد دارند در پستهای مدیریتی فعالیت کرده یا اینکه کسب و کار خود را راه اندازی کنند، دوره آموزش اصول و فنون مذاکره در گردشگری بسیار اهمیت دارد. زیرا که یادگیری اصول و فنون مذاکره یکی از ضروریترین مهارتها برای این افراد است. همچنین در صنعت گردشگری، داشتن مهارت مذاکره برای مدیران آژانسها، مسئول روابط عمومی و تامین تدارکات هتلها الزامی است. بنابراین این دوره با هدف تربیت نیروهایی کارآمد و بادانش در آموزشگاههای معتبر برگزار خواهد شد.
دوره آموزش اصول و فنون مذاکره در گردشگری چیست؟
هدف از برگزاری دوره آموزش اصول و فنون مذاکره در گردشگری، ارتقا مهارت مذاکره برای فعالیت عرصه گردشگری است. معمولا این دوره در 6 جلسه تئوری و 2 جلسه عملی سه ساعته برگزار خواهد شد. شرکت در دوره اصول و فنون مذاکره پیش نیازی خاصی ندارد. با این حال بهتر است شما دارای حداقل مدرک کاردانی باشید. زیرا تنها در این صورت است که امکان دریافت گواهی پایان دوره از سازمان فنی حرفه ای برای شما وجود دارد.
شرکت در دوره آموزش اصول و فنون مذاکره در گردشگری چه مزایایی دارد؟
در دنیای امروزی، دوره آموزش اصول و فنون مذاکره در گردشگری برای هر فردی لازم است. زیرا شما در هر موقعیت شخصی یا کاری که باشید، باید برای کسب سود بیشتر یا رشد شخصی، از فنون مذاکره استفاده کنید. به همین دلیل شرکت در این دورهها میتواند مزایای مختلفی را به دنبال داشته باشد:
- با اصول مذاکره برای پیروز شدن در بحث به طور کامل آشنا میشوید.
- نحوه هدایت صحیح صحبتها در راستای رسیدن به خواستهها را یاد میگیرید.
- به طور کامل با نحوه مدیریت اختلافات آشنا خواهید شد.
- نحوه استفاده از اطلاعات به شما آموزش داده میشود.
- نحوه ارائه ایدههای موثر و شناخت واکنشهای دیگران را یاد میگیرید.
- احتمال رسیدن به خواستهها و تحقق اهداف با کمک این دوره افزایش پیدا میکند.
چه مهارتی را در انتهای دوره کسب خواهید کرد؟
در پایان دوره اصول و فنون مذاکره شما هم به صورت تئوری و هم به شکل عملی، یاد میگیرید که چطور روند یک بحث را به نفع خود هدایت کرده و اختلافات را مدیریت کنید. بهعلاوه قبل از شروع مذاکرات میتوانید به صورت کامل اهداف و نیازهای خود را تحلیل کرده و به این ترتیب، با استفاده از مهارت شنیدار فعال، دیدگاههای موثری ارائه بدهید.
- ۰۳/۰۷/۱۹